Next destination: Brussels, Belgium

Monday, September 18, 2017

Keeping your skin clear during vacations - Cum sa iti pastrezi tenul curat in vacante

Keeping your skin clear is a real challenge especially on vacations, when you don't have much time to take care of it how you should. Maybe you don't have the time to wash your face during the day and the impurities and dust particles accumulate in the pores. This could lead to break-outs and black points, but I'll show you what I do to keep things under control. I don't say thay these are the best products on the market, it's just what I use and works great for me. I have to specify from the begining that my skin is oily in the T zone and senzitive on the rest of the face. 

Mentinerea unui ten curat poate fi o adevarata provocare in vacante, cand nu avem mult timp pentru a-l ingriji asa cum ar trebui. Poate ca nu avem mereu timp sa ne spalam pe fata pe parcursul zilei si impuritatile si particulele de praf se acumuleaza in pori. Asta poate duce la aparitia cosurilor si a punctelor negre, dar o sa va arat cum le putem tine sub control. Nu spun ca acestea sunt cele mai bune produse de pe piata, este doar ceea ce folosesc eu si functioneaza pentru mine. Trebuie sa specific de la inceput ca tenul meu este gras in zona T si sensibil pe restul fetei. 
 
 The first thing I do every morning and the last thing in the evening is wash my face with the Cleansing gel from Avene Cleanance. I just apply it on the wet face and let it foam for about 1 minute. I've tried a lot of washing gels until now but this is the best I found. You really feel that the face is deeply cleaned and all the grease is removed. If your skin is normal, you might not like it very much as it can dry it. If that happens, it's recommended to use it only once a day.
After washing my face I use the ultra-active spot cream from Gerovital Stop Acne with salicylic acid and I like it because the pimples disappear until the evening if I don't have serious problems.
Then I apply some face cream from Avene called Cleanance Expert that nourishes my skin and also helps me keep the acne under control.

Primul lucru pe care il fac in fiecare dimineata si ultimul inainte de culcare este sa ma spal pe fata cu gelul de curatare Avene Cleanance Cleansing Gel. Il aplic pe fata uda si il las sa spumeze pentru 1 minut. Am incercat o multime de geluri de curatare pana acum, dar acesta este cel mai bun pe care l-am gasit. Dupa ce il folosesti simti cu adevarat ca tenul e curatat din profunzime si toata grasimea este indepartata. Daca aveti tenul normal, s-ar putea sa nu va placa foarte mult deoarece poate usca tenul. Daca se intampla asta, se recomanda sa il folositi doar o data pe zi. 
Apoi folosesc Crema Ultra-Activa de la Gerovital Stop Acnee ce are acid salicilic. Imi place pentru ca daca nu am probleme serioase cosurile dispar de dimineata pana seara. Aceasta crema se aplicta strict pe zona unde a aparut cosul. 
Apoi aplic crema de fata Avene Cleanance Expert care imi hraneste tenul si ma ajuta sa tin acneea sub control.

These products work best if you take some extra care of your skin once a week and apply some masks to help you remove deeper impurities. I've been using the clay powder from Asla Vital for a few years and it's still my favourite. They say you can use it once or twice a week. You get the powder in some small envelopes that don't occupy much space and you'll be able to take them with you anywhere you go. The content of an envelope is enough for about 4 masks. You're going to waste a lot of product if you use it all at once because it's too much for one use. I usually put a teaspoon of powder in just a few drops of water and mix it and them apply it on the face. You can also mix the powder with cold green tea or lemon juice or different face creams, depending on what you want for your face.

Aceste produse functioneaza cel mai bine daca aveti putin mai multa grija o data pe saptamana si aplicati niste masti pentru o curatare mai in profunzime. Folosesc pudra de argila de la Asla Vital de cativa ani si inca este favorita mea. Ei spun ca se poate folosi o data sau de doua ori pe saptamana. Pudra vine in niste pliculete mici care nu ocupa mult spatiu si pot fi luate cu usurinta cu voi in vacanta. Continutul unui plic ajunge pentru aproximativ 4 masti. Veti irosi o gramada de produs daca folositi intregul plic pentru o singura masca deoarece e prea mult pentru o singura utilizare. De obicei eu amestec o lingurita de pudra cu cateva picaturi de apa, pana obtin o consistenta cremoasa. Pe poate amesteca de asemenea si cu ceai verde rece, suc de lamaie sau diferite creme de fata, in functie de rezultatul pe care doriti sa il aveti. 


Last but not least, I want to tell you about the most effective solution for removing black points from the nose. I've recently discovered this product and started loving it after 2 or 3 uses. I tried all kind of masks and nose strips and nothing really worked like this one. It's called Egg Pore Tightening Cooling Pack from Tony Moly and I got it at a much better price than Sephora from Iherb with free shipping and an extra 5% discount with code KON8319.
I apply it on the face and wash it after about 20 minutes. The results are not visible from the first use, but in a few weeks you'll be thrilled to notice that your black points are all gone. You might tend to say that it's expensive for the quantity in the package but it's definitely not, as you need a small amount of product to cover the whole nose (about the size of a pea - see it in the pictures below). This product works great if applied in a thin layer.

Nu in cele din urma, as dori sa va spun despre cea mai eficienta solutie pentru a scapa de punctele negre de pe nas. Am descoperit recent acest produs si am inceput sa il iubesc dupa 2 sau 3 utilizari. Am incercat tot felul de masti si benzi pentru nas dar nimic nu a avut aceste rezultate. Se numeste Egg Pore Tightening Cooling Pack de la Tony Moly si l-am luat la un pret mult mai bun decat in Sephora de pe Iherb, cu transport gratuit si 5% extra reducere cu codul KON8319.
Il aplic pe fata si ma spal dupa 20 de minute. Rezultatele nu sunt vizibile dupa prima utilizare, dar in cateva saptamani veti fi incantate sa descoperiti ca punctele negre de pe nas au disparut. Veti fi tentate sa spuneti ca este prea scump pentru cantitatea de produs din cutie dar cu siguranta nu este, deoarece aveti nevoie de o cantitate mica de produs pentru a acoperi intregul nas (aproximativ dimensiunea unui bob de mazare - vedeti poza de mai jos). Acest produs actioneaza foarte bine aplicat intr-un strat foarte subtire.


Of course that all these products are too big to take with me in all my trips so I use refillable bottles most of the times. They're great to take on the plane in the hand luggage as they're all 100 ml and under. You can find a set similar to mine here

Desigur ca toate aceste produse sunt prea mari pentru a le lua cu mine in toate excursiile, dar folosesc sticlute ce pot fi reumplute. Sunt perfecte pentru a fi luate in avion in bagajul de mana pentru ca toate sunt de 100 ml sau mai mici. Puteti gasi un set asemanator cu cel pe care il am eu aici.

I'd love to hear what are the best products you use for your skin as I'm always in search of something new and I like trying everything and also if you have any other skin care tips for traveling.

Mi-ar placea sa aud care sunt cele mai bune produse pentru ten pe care le folositi deoarece sunt mereu in cautarea unor produse noi si imi place sa testez tot ce exista si de asemenea daca aveti alte sfaturi pentru ingrijirea tenului in timpul calatoriilor.

9 comments:

  1. Merci mult de sfat!! Mi-am comandat si eu Egg pore..abia astept sa vina! :)

    ReplyDelete
  2. Hello :) de ceva timp am inceput sa folosesc produse din gama La Roche Posay si ma declar multumita, insa mi-ai starnit curiozitatea in legatura cu Egg pore. Tocmai ce l-am comandat. Multumesc de sfaturi :D

    ReplyDelete
  3. I don't use any of these, but the egg pore thing looks interesting. I definitely agree with you that it can be tough to keep your face clean while traveling.

    ReplyDelete
  4. Thanks for the tips! Glad you found products you really love!

    ReplyDelete
  5. Great tips! I always have trouble with keeping up with my skincare regimen when I'm traveling. Love these options.

    ReplyDelete
  6. I'm DEFINITELY gonna try these out. I have such trouble keeping my skin nice while traveling it almost detracts from the trip itself since I'm thinking about how great it'll be to pamper my skin while I'm home. Great post!

    ReplyDelete
  7. Thanks for the tips! I always have break outs while traveling!

    ReplyDelete
  8. Woah! Egg pore? I haven't heard that before. I need this as I've been traveling a lot lately and my skin has been breaking out

    ReplyDelete
  9. These tips sound great. I don't usually break out during vacations, but I know my boyfriend would definitely benefit in trying these tips. Thanks for sharing.

    ReplyDelete